Show simple item record

dc.contributor.authorIllan Salas, Alba
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-04-07T08:02:57Z
dc.date.available2021-04-07T08:02:57Z
dc.date.issued2020-07-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/454
dc.descriptionTreball de final de grau – 2019-2020ca
dc.description.abstractEl present treball consisteix en la investigació de la influència de la Responsabilitat Social Corporativa al món de la comunicació i la publicitat de les empreses. En aquest treball s’analitza l’evolució conceptual i els aspectes tècnics de sis espots publicitaris relacionats amb les tres dimensions de la RSC des de l’any 2012 fins al 2020. S’ha arribat a la conclusió que en matèria publicitària és essencial conèixer quins són els stakeholders o grups d’interès de l’organització empresarial i que l’activitat que desenvolupi aquesta organització ha de ser coherent amb el missatge publicitari.ca
dc.format.extent119 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherResponsabilitat, social, creativa, comunicació, publicitatca
dc.titleAnàlisi de la responsabilitat social corporativa aplicada als espots televisiusca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorTarragó Mussons, Anna


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint