Browsing Grau en Disseny i Producció de Videojocs by Title
Now showing items 62-77 of 77
-
Juguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niños
(2023)L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una exploració sobre el concepte ... -
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ... -
El mito de Perseo en la gran pantalla
(2022)Aquest treball té com a objectiu indagar en la creació i la producció cinematogràfica, per poder recrear un escenari 3D verosímil inspirat en un set de rodatge a Hollywood durant la dècada del 1990 en ... -
Modelatge de personatges 3D basat en el món de la Flor i el Salze
(2019)Aquest treball vol donar a conèixer el misteriós món de la Flor i el Salze gràcies a una sèrie de models 3D de personatges d’un possible videojoc MOBA. El principal objectiu és deixar de confondre les ... -
La muerte nórdica: Creación de personajes surrealistas para un videojuego de terror
(2022)Aquest projecte planteja una connexió entre les llegendes de l’infern viking i el moviment Surrealista. Amb el propòsit de trobar les relacions entre els dos, l’estudi s’ha centrat en el costat més ... -
El perro doméstico en los videojuegos: análisis de la representación de la figura del perro doméstico y su relación con el ser humano en los videojuegos
(2019)En aquest projecte es realitza una anàlisi sobre la aparició de la figura del gos i la seva relació amb l'ésser humà en els videojocs, precedit d'un estudi sobre la influència tant d'aquest mitjà en els ... -
Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D
(2018)Aquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb ... -
Propuesta de negocio de una plataforma de rol digital
(2021)En aquest treball s’ha desenvolupat un pla d’empresa d’una plataforma de jocs de rol digital. Una plataforma tant per poder jugar com per adquirir, crear i compartir contingut. S’ha estudiat la ... -
Realtime Softbody Physics using Position Based Dynamics
(2021)L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de les principals tècniques per a simular deformacions de malles a temps real quan es produeix un impacte físic en un videojoc 3D. És ben sabut que la tècnica ... -
Reduction of the workload in unity: Final report
(2021)Aquest projecte de fi de carrera intenta identificar i implementar les addicions més útils que podrien integrar-se a Unity, en un termini raonable de temps, per una sola persona amb l’objectiu de ... -
Representació d'un període històric al videojoc: L’Espanya del segle XX
(2023)Aquest treball té com a objectiu investigar la representació en el videojoc de diferents fets històrics transcorreguts a l'Espanya del segle XX. L'elecció d'aquest període històric respon davant la ... -
Representació de trastorns mentals en un entorn 3D
(2018)En aquest treball s’estudien els símptomes de tres trastorns mentals diferents: l’ansietat, la depressió i l’esquizofrènia, i es relacionen amb moviments artístics. Tot plegat per poder produir un entorn ... -
Representación de la mujer del Lejano Oeste en un escenario 3D: Representación de la mujer en el Lejano Oeste mediante la creación de un escenario 3D con environmental storytelling
(2021)L'objectiu d'aquest treball és analitzar el Llunyà Oest americà de segle XIX, centrant major atenció en el paper que exercien les dones en aquesta època. Per a això, s'investiga el context històric, ... -
The Price of Cards: Resource management systems in card games
(2023)Aquesta tesi investiga els sistemes de gestió de recursos en jocs de cartes mitjançant l'anàlisi de diverses teories i les seves implementacions en alguns dels jocs de cartes més influents. Els resultats ... -
Videojuegos y trastorno del espectro autista: estudio sobre las preferencias y hábitos de adolescentes con trastorno del espectro autista en relación a los videojuegos
(2019)En este trabajo, se realiza una investigación sobre los hábitos y opiniones que tienen los adolescentes con TEA con escolarización normalizada respecto a los videojuegos comparado con un grupo de control ... -
Wild West i cinema Western dels 60'
(2018)En aquest treball s’ha realitzat una comparació entre els esdeveniments històrics del segle XIX en l’anomenada època de l’Expansionisme Americà amb les narracions de pel·lícules de temàtica western de ...