Browsing Grau en Disseny i Producció de Videojocs by Title
Now showing items 49-68 of 77
-
El far: Nostàlgia per un futur passat
(2021)El far: Nostàlgia per un futur passat investiga el fenomen retro-futurista, que encara no compta amb cap definició oficial, mitjançat una experiència interactiva 3D, situada en un far del segle XIX, ... -
Flocking sobre paradigma ECS
(2022)Aquest treball tracta sobre la documentació, desenvolupament i anàlisi de models de flocking per a examinar el seu rendiment al comparar implementacions realitzades sobre el paradigma orientat a objecte ... -
La forma sigue a la función: Estudio y modelado de escenarios sobre el Art Deco americano
(2023)Aquest treball pretén fer una recerca en retrospectiva sobre els orígens de l'Art déco, concretament el vessant americà, per a analitzar els punts clau que formen la tècnica, i que va donar pas al ... -
Gamificació de la viquipèdia: Millorar l'estat de salut de la comunitat en les 310 edicions lingüístiques
(2021)Utilitzant una metodologia per ludificar software, es busca millorar el cicle de vida dels nous editors de la Viquipèdia: l’augment de la retenció, participació i evitar l’abandonament. Considerant ... -
Generació procedimental de mapes 2D d’estil Metroidvania
(2022)L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un generador de mapes 2D de l'estil Metroidvania que compleixi una sèrie de normes i requisits de i que es generi de forma procedimental tal com els jocs del ... -
Gènere i generes: Representació de la identitat de gènere i sexual i com es relaciona amb els gèneres lúdics i narratius dintre el nínxol de itch.io
(2023)Aquesta tesis és un estudi sobre els Queer Games, on es fa una anàlisi sobre una mostra de jocs marcats amb l'etiqueta Queer a la plataforma itch.io i s'extrauran dades i conclusions ... -
Ideació i disseny d'un Wargame amb mecàniques d'estil Eurogame
(2018)En aquest treball de fi de grau es realitza el disseny d'un joc de taula wargame amb esdeveniments in-game i un sistema de mapa modular, la temàtica del qual serà La Batalla de Navas de Tolosa acompanyada ... -
Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine
(2019)Aquest treball es centra en la implementació d’un editor gràfic d’arbres de comportament per al programa Unity Engine. Al llarg de la tesis es mostra l’estat de l’art d’aquest sistema de presa de decisions ... -
Implementació d’un sistema de narrativa procedimental: Basat en el model de segmentació del usuari en videojocs roguelike
(2021)Aquest treball té com a objectiu principal la creació d’un projecte que treballi a fons la narrativa procedimental, alhora que d’altres elements aleatoris i algorítmics. Mitjançant un petit videojoc ... -
Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
(2021)En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries ... -
Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D
(2021)La forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una investigació sobre les múltiples ... -
Implementación de un prototipo basado en la ambientación dinámica sonora
(2021)Aquest projecte es basa en la creació d’un prototip de videojoc utilitzant Unity centrat en diferents mecàniques que girin entorn a un sistema d’ambientació sonora dinàmica, documentada prèviament ... -
Implementación de una inteligencia artificial basada en utilidad en Unity Engine
(2021)Una llibreria acompanyada d’una interfície gràfica que permet la creació i edició d’intel·ligència artificial basada en utilitat a UnityEngine. Al llarg d’aquest treball s’exposen els conceptes teòrics ... -
Juguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niños
(2023)L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una exploració sobre el concepte ... -
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ... -
El mito de Perseo en la gran pantalla
(2022)Aquest treball té com a objectiu indagar en la creació i la producció cinematogràfica, per poder recrear un escenari 3D verosímil inspirat en un set de rodatge a Hollywood durant la dècada del 1990 en ... -
Modelatge de personatges 3D basat en el món de la Flor i el Salze
(2019)Aquest treball vol donar a conèixer el misteriós món de la Flor i el Salze gràcies a una sèrie de models 3D de personatges d’un possible videojoc MOBA. El principal objectiu és deixar de confondre les ... -
La muerte nórdica: Creación de personajes surrealistas para un videojuego de terror
(2022)Aquest projecte planteja una connexió entre les llegendes de l’infern viking i el moviment Surrealista. Amb el propòsit de trobar les relacions entre els dos, l’estudi s’ha centrat en el costat més ... -
El perro doméstico en los videojuegos: análisis de la representación de la figura del perro doméstico y su relación con el ser humano en los videojuegos
(2019)En aquest projecte es realitza una anàlisi sobre la aparició de la figura del gos i la seva relació amb l'ésser humà en els videojocs, precedit d'un estudi sobre la influència tant d'aquest mitjà en els ... -
Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D
(2018)Aquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb ...