Show simple item record

dc.contributor.authorGarcía Rodríguez, Mar
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-09T09:06:25Z
dc.date.available2021-03-09T09:06:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/322
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractLa motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest estudi és analitzar la raó per la qual els turistes decideixen visitar una destinació urbana, concretament Barcelona, i una de sol i platja, com Sitges. Utilitzant les dades obtingudes d’una enquesta realitzada per la Diputació de Barcelona als turistes de la província, es pot afirmar que no es mostren diferencies rellevants entre els determinants de les dues tipologies de destinació turística.ca
dc.format.extent54 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherDestinació turística, turista, motivació turística.ca
dc.title¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya Vilchez, Josep Maria


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint