Disseny d’un serious game per al tractament de la depressió per a joves d’entre 14 i 18 anys
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest treball final de grau té com a objectiu dissenyar i justificar un videojoc seriós
per a adolescents d’entre 14 i 18 anys, amb la finalitat de promoure el benestar
emocional enfornt de la depressió. El joc pretén empoderar els usuaris amb
coneixements i recursos útils per gestionar la seva salut mental. Es proposa un
disseny centrat en l’usuari, amb una base teòrica i objectius terapèutics, destacant el
potencial dels videojocs com a eina complementària en salut mental juvenil.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
98 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/