Factores de riesgo y prácticas de mitigación en la estimación de esfuerzo en Scrum aplicados al desarrollo de videojuegos
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest projecte analitza els principals factors de risc que afecten l’estimació d’esforç
en projectes de videojocs amb Scrum. A partir de la bibliografia, es seleccionen
pràctiques de mitigació i s’adapten a un escenari realista amb una empresa petita i
sense dades històriques. Es proposen eines com una calculadora de Story Points en
Excel i plantilles per a Jira, que altres equips puguin adoptar amb l'objectiu de
millorar les seves estimacions
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Castellano
Palabras clave
Páginas
100 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/