Factores de riesgo y prácticas de mitigación en la estimación de esfuerzo en Scrum aplicados al desarrollo de videojuegos
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest projecte analitza els principals factors de risc que afecten l’estimació d’esforç
en projectes de videojocs amb Scrum. A partir de la bibliografia, es seleccionen
pràctiques de mitigació i s’adapten a un escenari realista amb una empresa petita i
sense dades històriques. Es proposen eines com una calculadora de Story Points en
Excel i plantilles per a Jira, que altres equips puguin adoptar amb l'objectiu de
millorar les seves estimacions
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Castellà
Paraules clau
Pàgines
100 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/