repositori.tecnocampus.catrepositori.tecnocampus.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Grau en Disseny i Producció de Videojocs fecha de publicación 
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Indústries Culturals
  • Grau en Disseny i Producció de Videojocs
  • Listando Grau en Disseny i Producció de Videojocs fecha de publicación
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Indústries Culturals
  • Grau en Disseny i Producció de Videojocs
  • Listando Grau en Disseny i Producció de Videojocs fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Grau en Disseny i Producció de Videojocs por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 101

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D 

      Lafuente Federico, Arnau (2018)
      Aquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb ...
    • Wild West i cinema Western dels 60' 

      Godall Cespedosa, Héctor (2018)
      En aquest treball s’ha realitzat una comparació entre els esdeveniments històrics del segle XIX en l’anomenada època de l’Expansionisme Americà amb les narracions de pel·lícules de temàtica western de ...
    • Representació de trastorns mentals en un entorn 3D 

      Gonzàlez Bravo, Alison (2018)
      En aquest treball s’estudien els símptomes de tres trastorns mentals diferents: l’ansietat, la depressió i l’esquizofrènia, i es relacionen amb moviments artístics. Tot plegat per poder produir un entorn ...
    • Diseño de un juego de plataformas para móvil 

      Janer Florit, Josep (2018)
      La principal propuesta del trabajo que se va a realizar, consiste en ponerse en la piel de un diseñador de juegos y afrontar toda la fase de preproducción de un videojuego de plataformas con toques de ...
    • Disseny d’un metavideojoc tycoon basat en els E-Sports: Història i evolució dels E-Sports i dels centres lúdics de videojocs 

      Álvarez Carrera, Eduard (2018)
      L’objectiu d’aquest projecte consisteix en el disseny i la realització del Game Design Document (GDD) d’un videojoc d’ordinador basat en una temàtica actualment inexistent: la gestió empresarial d’un ...
    • Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual 

      Montull Pola, Jofre (2018)
      La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ...
    • Ideació i disseny d'un Wargame amb mecàniques d'estil Eurogame 

      Zamora Cuñado, Eloi (2018)
      En aquest treball de fi de grau es realitza el disseny d'un joc de taula wargame amb esdeveniments in-game i un sistema de mapa modular, la temàtica del qual serà La Batalla de Navas de Tolosa acompanyada ...
    • Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine 

      Perea Ros, Ricard (2019)
      Aquest treball es centra en la implementació d’un editor gràfic d’arbres de comportament per al programa Unity Engine. Al llarg de la tesis es mostra l’estat de l’art d’aquest sistema de presa de decisions ...
    • Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico 

      Martínez Jacobson, Ariel (2019)
      El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents ...
    • Análisis y estudio de las metodologías ágiles: propuesta híper-ágil para estudios indie 

      Cañete Paterna, Adrián (2019)
      Les metodologies àgils són unes de les eines més importants a tenir en compte en el desenvolupament de videojocs. Disposar d'una ajuda que resolgui els conflictes de l'equip i faci que aquest vagi en ...
    • L’evolució de la interacció en la realitat mixta 

      Lázaro Gil, Claudi (2019)
      Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ...
    • Modelatge de personatges 3D basat en el món de la Flor i el Salze 

      Hortal Sánchez, Marina (2019)
      Aquest treball vol donar a conèixer el misteriós món de la Flor i el Salze gràcies a una sèrie de models 3D de personatges d’un possible videojoc MOBA. El principal objectiu és deixar de confondre les ...
    • Creación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circo 

      Castilla Medina, Patricia (2019)
      Aquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la presentació d’una ...
    • El perro doméstico en los videojuegos: análisis de la representación de la figura del perro doméstico y su relación con el ser humano en los videojuegos 

      Mora Catalán, Sergio (2019)
      En aquest projecte es realitza una anàlisi sobre la aparició de la figura del gos i la seva relació amb l'ésser humà en els videojocs, precedit d'un estudi sobre la influència tant d'aquest mitjà en els ...
    • Diseño y producción de personajes 3D: ambientados en un universo steampunk victoriano distopico 

      Quesada Tejero, Daniel (2019)
      Aquest document presentarà La creació de set models 3D preparats per a un videojoc doble A de PC. La proposta estètica es basa en la moda steampunk, basant-se específicament en una societat britànica ...
    • Videojuegos y trastorno del espectro autista: estudio sobre las preferencias y hábitos de adolescentes con trastorno del espectro autista en relación a los videojuegos 

      Vázquez Venturo, Meritxell Larissa (2019)
      En este trabajo, se realiza una investigación sobre los hábitos y opiniones que tienen los adolescentes con TEA con escolarización normalizada respecto a los videojuegos comparado con un grupo de control ...
    • Creación del concept art de un videojuego RPG AA/AAA: Basado en el Modernismo catalán 

      Ríos Molano, Lara (2021)
      Aquest TFG pretén definir una proposta artística per a un videojoc, basant-se en el Modernisme català. Per dur-ho a terme, s’estudiaran el concept art i el Modernisme des dels seus diferents àmbits i ...
    • Creación de una visual vertical Slice: El descubrimiento del joven faraón 

      Martínez Pablo, Pablo (2021)
      Aquest TFG intenta mimetitzar el procés artístic i de desenvolupament d'una creació artista. Culminat en una reinterpretació lliure basada en una investigació de l'descobrint de la tomba de Tutankamon ...
    • Realtime Softbody Physics using Position Based Dynamics 

      Valverde Parera, Miquel (2021)
      L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de les principals tècniques per a simular deformacions de malles a temps real quan es produeix un impacte físic en un videojoc 3D. És ben sabut que la tècnica ...
    • Dificultat adaptativa en jocs de taula a través de Minimax 

      Medina i Cucurull, Albert (2021)
      L’objectiu principal d’aquest treball consisteix en el disseny i la implementació d’un algoritme basat en Minimax que adapti el seu rendiment de manera dinàmica en funció dels moviments del seu oponent, ...
      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC