Informe 1 sobre factors clau per a una digitalització reeixida de l'aprenentatge basat en la pràctica en l'educació superior sanitària
Ver/Abrir
Fecha de publicación
2024Resumen
Antecedents
La introducció de la tecnologia mòbil en l'educació en entorns de pràctica clínica té el potencial
de millorar l'experiència d'aprenentatge, millorar la retenció de coneixements i desenvolupar
habilitats clíniques, alhora que proporciona una solució rendible per als programes d'educació
en la pràctica clínica. No obstant això, el procés d'aprenentatge en entorns clínics implica
diversos actors com tutors, supervisors, professors i estudiants, i durant aquest complex procés,
les tasques i tutories s'han de fer de manera sincronitzada amb els processos educatius i cínics. [...]
Tipo de documento
Informe
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Projecte 4D [2]
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/