Informe 1 sobre factors clau per a una digitalització reeixida de l'aprenentatge basat en la pràctica en l'educació superior sanitària
Visualitza/Obre
Data de publicació
2024Resum
Antecedents
La introducció de la tecnologia mòbil en l'educació en entorns de pràctica clínica té el potencial
de millorar l'experiència d'aprenentatge, millorar la retenció de coneixements i desenvolupar
habilitats clíniques, alhora que proporciona una solució rendible per als programes d'educació
en la pràctica clínica. No obstant això, el procés d'aprenentatge en entorns clínics implica
diversos actors com tutors, supervisors, professors i estudiants, i durant aquest complex procés,
les tasques i tutories s'han de fer de manera sincronitzada amb els processos educatius i cínics. [...]
Tipus de document
Informe
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Projecte 4D [2]
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/