Hits de plástico: los hábitos de consumo musical ‘tween’ y sus relaciones con la producción musical
Ver/Abrir
Fecha de publicación
2018-12Resumen
El dinamisme de la societat contemporània revela l’emergència de col·lectius que reclamen una mirada que transcendeixi l’anàlisi evolutiva, educativa o folklòrica. Avui, gràcies a la combinació d’una perspectiva etnomusicològica ampla i a les noves mirades sorgides des dels estudis de gènere i les minories, podem observar els matisos de complexitat continguts dins del col·lectiu infantil. Però, qui són les i els tweens? Com són els productes musicals que consumeixen? Situats entre els 9 i 13 anys els i les tweens posseeixen certes característiques evolutives i psicològiques que configuren uns hàbits de consum musical particulars diferents als de la resta de nadiues i nadius digitals. [...]
Tipo de documento
Artículo
Citación
Rey Garegnani M. Hits de plástico: los hábitos de consumo musical ‘tween’ y sus relaciones con la producción musical. Journal of Sound, Silence, Image and Technology. 2018;(1):43–52.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [9]
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/