Hits de plástico: los hábitos de consumo musical ‘tween’ y sus relaciones con la producción musical
Visualitza/Obre
Data de publicació
2018-12Resum
El dinamisme de la societat contemporània revela l’emergència de col·lectius que reclamen una mirada que transcendeixi l’anàlisi evolutiva, educativa o folklòrica. Avui, gràcies a la combinació d’una perspectiva etnomusicològica ampla i a les noves mirades sorgides des dels estudis de gènere i les minories, podem observar els matisos de complexitat continguts dins del col·lectiu infantil. Però, qui són les i els tweens? Com són els productes musicals que consumeixen? Situats entre els 9 i 13 anys els i les tweens posseeixen certes característiques evolutives i psicològiques que configuren uns hàbits de consum musical particulars diferents als de la resta de nadiues i nadius digitals. [...]
Tipus de document
Article
Citació
Rey Garegnani M. Hits de plástico: los hábitos de consumo musical ‘tween’ y sus relaciones con la producción musical. Journal of Sound, Silence, Image and Technology. 2018;(1):43–52.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [9]
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/