Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorRodríguez Ibáñez, Pol
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-10-27T14:58:54Z
dc.date.available2023-10-27T14:58:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2422
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2022-2023ca
dc.description.abstractLa massificació de les xarxes socials entre la población de la Generació Z dóna lloc a noves formes de comunicación que les marques han de dominar si pretenen fer arribar els seus missatges a aquests individus. Així doncs, es desenvolupa una estrategia pel Twitter, Instagram i TikTok de la Kings League. A través de l’anàlisi de les xarxes socials, es plantegen accions específiques per augmentar mètriques clau i s’elabora un manual per les seves xarxes socials que especifica aspectes com el to, la cobertura d’una jornada o una calendarització setmanal.ca
dc.format.extent68 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherXarxes socials, Kings League, Generació Zca
dc.titleDesarrollo de una estrategia de redes sociales para la Kings Leagueca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorFernàndez Aragonès, Aina


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix