Desarrollo de una estrategia de redes sociales para la Kings League
Visualitza/Obre
Autor/a
Rodríguez Ibáñez, Pol
Data de publicació
2023Resum
La massificació de les xarxes socials entre la población de la Generació Z dóna lloc a noves
formes de comunicación que les marques han de dominar si pretenen fer arribar els seus
missatges a aquests individus. Així doncs, es desenvolupa una estrategia pel Twitter, Instagram
i TikTok de la Kings League. A través de l’anàlisi de les xarxes socials, es plantegen accions
específiques per augmentar mètriques clau i s’elabora un manual per les seves xarxes socials
que especifica aspectes com el to, la cobertura d’una jornada o una calendarització setmanal.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/