Show simple item record

dc.contributor.authorSimó Tejedor, Clàudia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències de la Salut TecnoCampus (ESCST)ca
dc.date.accessioned2023-10-19T08:33:42Z
dc.date.available2023-10-19T08:33:42Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2373
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2022-2023ca
dc.description.abstractEls esports alternatius, a més de millorar les habilitats motrius i la condició física, tenen un gran caràcter participatiu i, en comparació amb els esports tradicionals, ajuden més a desenvolupar els valors socials. Aquesta Unitat Didàctica (UD) es basa en la pràctica dels esports alternatius, concretament el datchball, el dins fora surt i el pinfuvote. Objectiu. L’objectiu principal és dissenyar una Unitat Didàctica basada en els esports alternatius per fomentar la inclusió per l’estudiantat de 4t d’ESO. També es pretén promoure la motivació, el fair play i la cooperació mitjançant la pràctica d’aquests esports. [...]ca
dc.format.extent50 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherInclusió, esports alternatius, educació físicaca
dc.titleEls esports alternatius a l'educació física per la inclusió de l’estudiantat: Disseny d’una unitat didàcticaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorPardo Fernandez, Alba


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint