Search
Now showing items 1-10 of 142
Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje
(2020)
El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ...
Analysis of the Ethical Consumer in the Spanish Banking Sector
(2020)
En aquest estudi es plantegen els objectius d'avaluar la importància de l'oferta
d'alternatives ètiques en el mercat bancari i el seu mercat objectiu. Ens basem en una
mostra de consumidors del sector ...
Los determinantes de precios de alquiler en Barcelona y otras capitales españolas
(2020)
El present treball té per objectiu esbrinar els determinants de preus de lloguer a Barcelona i altres capitals espanyoles. S'analitzaran tant determinants en termes de característiques de l'habitatge ...
Proyecto emprendedor: Coctelería creativa Gran Canaria
(2023)
El proyecto presenta un plan emprendedor para la creación de una Coctelería Clandestina y Sostenible en Las Palmas de Gran Canaria, llamada Coctelería 180º. El objetivo es la elaboración del plan de ...
Double VR: desarrollo de un escape room con realidad virtual y realidad aumentada
(2018)
El present projecte consisteix en la producció d'un nou concepte de room escape basat en la combinació d'elements tangibles propis de les sales d'escapament amb la integració d'elements ...
Estudi de la demanda del sector de la moda: Elasticitat de preus
(2023)
En aquest estudi s'analitza l'elasticitat de preus en el sector de la moda, i es comparen
els sectors de fast i slow-fashion mitjançant un experiment controlat i una anàlisi de
l'Enquesta de Pressupostos ...
El estudio del efecto marco y las diferencias en el efecto del coste 0 en las decisiones de consumo de coreanos y españoles
(2021)
El present treball té com a objectiu conèixer el comportament de consum quan el biaix
cognitiu de la gratuïtat o efecte del cost zero entra en joc en una decisió de consum, i al
seu torn, identificar ...
Changes in company’s value during Covid-19
(2022)
This project’s objective is to analyse the effect that the Covid-19 pandemic has had on
different airlines. To do so, two different methods will be applied, the discounted cashflow
method and the ...
Anàlisi del comerç internacional entre Mèxic i Espanya a l’època Trump
(2022)
Els últims anys, hi ha hagut canvis determinants a l’economia internacional. Tenint en compte la globalització, el que succeeix a un país pot afectar a altres, inclús al món sencer, i aquesta incertesa ...