Cerca
Ara mostrant els elements 1-10 de 142
Anàlisi de l’impacte de la formació en competències transversals en l’ocupabilitat dels doctors del Pla de Doctorats Industrials
(2021)
En aquest TFG es vol estudiar l’impacte de la formació en competències transversals dels doctorats
i doctorades del Pla de Doctorats Industrials en la probabilitat de tenir una millor ocupació
professional ...
Discriminación laboral de Cataluña en el proceso de selección de personal
(2020)
L'objectiu d'aquest treball és fer l'estudi de la discriminació laboral en el procés de selecció a Catalunya. S'estudia el panorama laboral actual a nivell espanyol, així com la situació a nivell de ...
Sales funnel optimization of Camden School
(2023)
Camden School is a small English Academy in downtown Granollers, founded in August 2020 by Ada Guiteras, my sister. All started when Ada became unemployed since the academy where she worked decided to ...
Family business: Analysis and propositions
(2021)
Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les
seves principals característiques i necessitats.
Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ...
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)
El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa
Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris.
Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ...
Anàlisis dels beneficis econòmics de pertànyer a una associació comercial a Barcelona: Cas d’estudi de l’Eix Comercial de la Sagrada Família
(2021)
Barcelona sempre ha estat una ciutat on l'activitat comercial ha tingut un paper molt rellevant tant
en l'àmbit social com en l'econòmic. Aquest treball tracta d'explicar els avantatges econòmics, ...
Comparació del comerç online del sector turístic amb el sector de la moda
(2018)
Aquest treball consta d’una investigació basada en la comparació de les plataformes digitals del
sector turístic amb el sector de la moda, amb la intenció de conèixer les diferències que presenten
en ...
Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
(2021-06)
L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el
lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i
reputació ...