Browse by
Treballs de fi de grau, de màster o d'alguna assignatura, realitzats per estudiants del TecnoCampus en l'àmbit de les Ciències Socials i l'Empresa
Collections in this community
Recent Submissions
-
Pla de màrqueting Sebastia: empresa familiar
(2024)Aquest projecte es centra en el disseny i planificació d’un pla de màrqueting per a una empresa de cases de fusta prefabricades, empresa líder a Catalunya. L’objectiu principal és augmentar el volum de ... -
Efectos de las medidas utilizadas para reducir el número de turistas
(2024)El turisme massiu ha impulsat el creixement econòmic a moltes ciutats turístiques, però també ha generat diverses externalitats negatives. Aquest estudi analitza si les mesures governamentals a Barcelona ... -
Projecte emprenedor: el Racó EcoHotel
(2024)El projecte emprenedor d'El Racó EcoHotel proposa la creació d'un hotel ecològic situat a la Costa Brava, amb l'objectiu de satisfer la creixent demanda de turisme sostenible. Aquest treball analitza ... -
¿Qué valoran los clientes de Airbnb?
(2024)Aquest estudi investiga els factors que influeixen en els preus i les valoracions dels allotjaments turístics d’economia col·laborativa. Es van considerar variables que abasten atributs de l’apartament, ... -
Impacte de la situació geopolítica al Mediterrani respecte al turisme emissor espanyol: el factor seguretat
(2024)L’elecció de diversos països del Mediterrani com a destinació del viatge cada cop es veu més afectada per les constants tensions de la regió. Per aquesta raó, la present recerca té l'objectiu d'analitzar ... -
Valoració d’actius immobiliaris segons les seves característiques: efecte de comercialitzar amb una petita vs. gran immobiliària sobre el temps en el mercat i els preus finals
(2024)Aquest projecte estudia l’impacte de comercialitzar immobles amb petites vs. grans immobiliàries en el temps al mercat i els preus finals de lloguer utilitzant les dades de Gavimmo (petita immobiliària) ... -
Emancipació juvenil a Espanya: una anàlisi dels determinants en la transició residencial
(2024)El present estudi aborda l’emancipació juvenil a Espanya en el període postpandèmic, que es troba en un moment crític. A través de l'aplicació metodològica Random Forest, s'aprofundeix en el perfil ... -
Gestión de inventario de materias primas en Starbucks: enfrentando la fluctuación de precios globales del café
(2024)La volatilidad del mercado global de café representa un gran desafío para la empresa Starbucks. Este estudio, basado en una exhaustiva revisión de la literatura y análisis de datos, tiene como objetivo ... -
Implementación de un modelo de producción continua para una nueva línea de producción en una empresa que opera por lotes
(2024)El siguiente trabajo de intervención propone un cambio en el modelo de operación de una línea de producción que trabaja en función de proyectos con un solo cliente y bajo una modalidad de producción ... -
Riesgo de la cadena de suminístro en moda rápida–comparado entre China y Europa
(2024)Actualmente, la moda rápida es popular entre los jóvenes, pero las empresas de moda rápida siguen enfrentándose a múltiples riesgos. Existen diferencias entre el desarrollo de la moda rápida en China ... -
Análisis del impacto de la gestión verde en la percepción y disposición a pagar de los consumidores
(2024)Con a aceIeración de Ia gIobaIización económica, probIemas medioambientaIes como Ia escasez de recursos y Ios daños ecoIógicos adquieren cada vez más reIieve, por Io que urge proteger eI medio ambiente ... -
La contribución de la inversión en la infraestructura portuaria en el crecimiento económico de las provincias de Shandong, Fujian y Liaoning
(2024)This study defines port infrastructure as all resources related to port development and examines the contribution of port infrastructure investment to economic growth in the three provinces of Shandong, ... -
Análisis de los determinantes al volumen de exportación de productos cárnicos de España a China mediante regresión lineal múltiple
(2024)España, como país dotado de recursos de carne, sus exportaciones de productos cárnicos a China han experimentado un desarrollo inestable en las últimas dos décadas. Por eso, este trabajo aplica el ... -
El proceso logístico de la exportación de café de México a Estados Unidos
(2024)This study comprehensively analyzes the current situation of coffee exports fromMexico to the United States, identifies the main market challenges and opportunities it faces, and consequently proposes ... -
Relity Estate: business plan. Designing dreams, showcasing reality with AR
(2024)Reality Estate is a unique real estate agency focused on technology and sales. Its goal is to secure deals by offering high-end real estate agencies (B2B) a comprehensive 3D services package. Our ... -
Estratègia de Rebranding: cas Tous
(2024)L'objectiu principal d'aquest estudi és analitzar l'impacte del procés de rebranding en la percepció i lleialtat dels consumidors cap a la marca TOUS. Els punts més significatius inclouen una revisió ... -
Pla de màrqueting per a Re-cycling
(2024)El present pla de màrqueting té com a finalitat el desenvolupament d’un pla de màrqueting per a una empresa de nova creació: Re-cycling Studio, un centre de ciclisme indoor a Barcelona que utilitza ... -
Plan de marketing: marca de ropa Out Of Office
(2024)El sector tèxtil ha canviat notablement amb tendències com el slow fashion, que emfatitzen la qualitat sobre la quantitat, modelant les preferències dels consumidors cap a productes duradors, únics ... -
Pla de màrqueting: Unfiltered
(2024)Aquest treball presenta un pla de màrqueting per a l'obertura d'una cadena de cafeteries de cafè d'especialitat, caracteritzada per una personalitat de marca humorística i sarcàstica, anomenada ... -
Proyecto emprendedor: marca de ropa Out Of Office
(2024)El projecte que es presenta és un pla emprenedor sobre la creació d'una marca de moda femenina sostenible anomenada Out Of Office. L'objectiu és l'elaboració del pla de negoci i avaluar la viabilitat ...