Now showing items 21-40 of 329

    • Factors que influeixen al preu del lloguer a Barcelona 

      Armengol Vallina, Anna (2018)
      Actualment a l’hora de buscar una nova vivenda per viure, el preu del lloguer juga un paper fonamental, ja que és la característica que primer s’observa. Aquest projecte naix a partir de la manca ...
    • Feelchi, agencia de viajes especializada en Chikung 

      García Benet, Daniel (2018)
      Las personas demandan cada vez más experiencias diferentes en las que la motivación principal sea la mejora de la salud. Es por este motivo, por el que Feelchi, la primera agencia de viajes especializada ...
    • Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J 

      Peña Biel, Júlia (2018)
      El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ...
    • Publicidad en el sector de la moda: Marketing de influencers y bloggers. 

      Roura Cuesta, Maria; Llàcher Alsina, Anna Pilar (2018)
      Este trabajo de final de grado, de carácter científico, se ha desarrollado a raíz de los nuevos líderes de opinión que han surgido en las redes sociales, los influencers, y que han conseguido cambiar ...
    • Protech - V: vehículos industriales 

      Farano Rossi, Alexia; Pla Serraviñals, Lluis (2018)
      En aquest treball de final de carrera, hi trobareu l’estudi del llançament del producte Protech –V, dins el mercat competitiu dels sistemes de Protecció Contra Incendis. En el nostre cas, el projecte ...
    • Què diu la música sobre tu? 

      Pou Plana, Pere; Ruiz Aubets, Anna Guadalupe (2018)
      Estudi de la relació entre la música i les persones en quatre àmbits d’actuació; Laboral, Educatiu, Social i Psicològic, mitjançant dades recollides a partir d’una enquesta a 287 estudiants del Tecnocampus, ...
    • Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption 

      Garcés Ferràs, Daniel (2018)
      Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ...
    • Wondo, your sustainable food market 

      Baltic Flores, Laura J.; Tébar Pendón, Adrián (2018)
      The main reason why this project will be carried out is the need for a change that we believe involves both consumers and producers, towards a sustainable lifestyle in order to decrease the negative ...
    • AlquilerWai 

      Castellà Cabrespina, Susanna (2018)
      AlquilerWai es una Proptech, una plataforma online per a la gestió d’immobles de lloguer. Es a dir, una startup que desenvolupa serveis específics pel sector immobiliari i incorpora factors tecnològics ...
    • Anàlisi econòmica financera del sector vinícola català 

      Estop Andrés, Diana (2018-06-20)
      El treball presenta l’anàlisi econòmica financera de les grans empreses vinícoles de Catalunya. L’estudi posiciona el sector vinícola català en la conjuntura actual i presenta els principals indicadors ...
    • El impacto de la eliminación del roaming en el turismo de la UE 

      Oyola Bordagaray, Dana (2019)
      Este trabajo analiza el impacto de los sesgos cognitivos en los turistas en su percepción sobre la retirada de los cargos por itinerancia en la Unión Europea. Como base para nuestra investigación, se ...
    • Pla de negoci d'un partit polític creat per joves 

      Casanovas Vidal, Ester (2019)
      Aquest treball de fi de grau s’exposa la creació d’un partit polític des de la base. La seves dues característiques clau son: que està creat per joves i que defensa els drets dels grups minoritaris Sorgeix ...
    • Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje 

      Cantos Andevert, Irene (2020)
      El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ...
    • Factors de confiança en la compra online 

      Torrente Quiles, Pau (2020)
      En els darrers anys, la tendència de compra a través del comerç electrònic ha anat a l’alça. En aquest tipus de comercialització, la confiança passa a ser un element fonamental pel fet que el nivell ...
    • Analysis of the Ethical Consumer in the Spanish Banking Sector 

      Broncano Martin, Maria (2020)
      En aquest estudi es plantegen els objectius d'avaluar la importància de l'oferta d'alternatives ètiques en el mercat bancari i el seu mercat objectiu. Ens basem en una mostra de consumidors del sector ...
    • Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava 

      Garcés Peiró, Beatriz (2020)
      La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ...
    • Los determinantes de precios de alquiler en Barcelona y otras capitales españolas 

      Rubio Guzman, Carlota (2020)
      El present treball té per objectiu esbrinar els determinants de preus de lloguer a Barcelona i altres capitals espanyoles. S'analitzaran tant determinants en termes de característiques de l'habitatge ...
    • Projecte sobre la creació d’un pla de màrqueting per l’empresa Tunap Sports 

      Garriga Jiménez, Pol (2020)
      Amb aquest projecte es pretén crear una estructura sòlida per l’empresa Tunap Sports i la seva corresponent implementació en un mercat molt competitiu, trobant les estratègies idònies i el públic ...
    • Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris 

      Vegas Miras, Anna (2020)
      En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ...
    • PHOOD: projecte d’emprenedoria 

      Garcia Carmona, Laia; Huguet Aregall, Clàudia (2020)
      PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...