El impacto de un programa de televisión gastronómico en un restaurante
Visualitza/Obre
Autor/a
de San Eufrasio Rodríguez, Iria
Zafra Fernández, Alba
Data de publicació
2022Resum
El món de la televisió és molt heterogeni i ofereix diversitat de continguts, com els
relacionats amb la gastronomia, amb la finalitat de captar l'atenció dels seus
espectadors. És tal el seu potencial, que s'han arribat a crear programes de televisió
entorn d'ella, els quals han anat acreixent una forta cultura gastronòmica entre els seus
espectadors. Per aquesta raó, el present treball de recerca pretén centrar-se en l'àmbit
dels restaurants, analitzant l'impacte que té un programa de televisió, en aquest cas Joc
de Cartes, en un restaurant que hagi aparegut en ell, tenint en compte factors com el
número de ressenyes del restaurant i la valoració dels usuaris en la plataforma de
valoració de TripAdvisor, així com l'efecte guanyador. Els resultats demostren que
solament les ressenyes augmenten després d'aparèixer el restaurant en el programa
de televisió gastronòmic. A més, no es troben evidències de l'efecte guanyador en els
restaurants emesos.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/