Browsing Escola Superior Politècnica by Issue Date
Now showing items 41-60 of 863
-
Desenvolupament d'una app per a gestionar la comunicació d'una organització
(2019)L’objectiu d’aquest projecte consisteix en desenvolupar una plataforma que permet millorar els sistemes actuals d’intercanvi d’informació dins d’organitzacions, deixant de banda així les aplicacions de ... -
Producción audiovisual de un spot 3D para banc de sang i Teixits. Proyecto: Mecanismos celulares de la regeneración ósea
(2019)Mecanismes Cel·lulars de la Regeneració Òssia és un projecte que neix a partir de l’encàrrec de l’entitat Banc de Sang i Teixits i la seva necessitat de donar a conèixer un tractament mèdic pioner sobre ... -
HATHOR: espectacle de dansa i audiovisuals en directe
(2019)Hathor neix de l’interès en integrar els audiovisuals, la música i la dansa en un únic escenari donant pas així a una experiència multisensorial. La preproducció, producció i postproducció han sigut les ... -
La sexualitat en la ficció juvenil: el cas de Sex education, 13 Reasons Why i Elite
(2019)Aquest treball de recerca es basa en analitzar la sexualitat adolescent, incloent-hi les relacions sexuals, l'orientació sexual i fins i tot la construcció de la identitat de gènere dels personatges, i ... -
Utilización de herramientas de Lean Manufacturing en el mantenimiento de EDARs
(2019)Els canvis que el dia d’avui s’estan donant al sector de la indústria i, per extensió, al del manteniment, fan que les empreses hagin d’adaptar-se a les noves tecnologies. Generades ... -
Disseny d'una instal·lació fotovoltaica per autoconsum a l'Institut de Mataró
(2019)L’objectiu d’aquest projecte és fer el disseny d’una instal·lació solar fotovoltaica per autoconsum a l’institut de Mataró. Partint dels seus consums anuals s’ha dimensionat la instal·lació que millor ... -
El perro doméstico en los videojuegos: análisis de la representación de la figura del perro doméstico y su relación con el ser humano en los videojuegos
(2019)En aquest projecte es realitza una anàlisi sobre la aparició de la figura del gos i la seva relació amb l'ésser humà en els videojocs, precedit d'un estudi sobre la influència tant d'aquest mitjà en els ... -
Business Analytics platform for influx control of people in enclosures
(2019)La seguretat en llocs tancats és una les preocupacions més importants que han de tenir en compte els propietaris i administradors de recintes. Un dels coneixements més importants sobre la seguretat de ... -
Millora d'un motor d'inèrcia electrodinàmica
(2019)Aquest document té com a objectiu mostrar la solució proposada per a la millora del projecte de final de grau Disseny i construcció d’un motor bobina G. En ell es podrà trobar les diferents alternatives ... -
Proyecto de diseño e implementación de un sistema de refrigeración de CO₂ transcrítico
(2019)La refrigeració és una de les parts més importants de les nostres vides, ja que s’empra en una gran varietat de camps per facilitar el nostre dia a dia. Aquest projecte s’enfoca en l’àmbit de la ... -
Estudi i realització de dues versions d'un curtmetratge: la versió del director i la versió del muntador
(2019)Aquest estudi pretén entendre que és el muntatge cinematogràfic. Per tal d’assolir aquest objectiu, l‘autor d’aquest treball ha assumit el rol de muntador dins d’un equip de treball similar a un de ... -
El muntatge del fashion film
(2019)En aquest Treball Final de Grau s’ha realitzat un anàlisi sobre el muntatge en el Fashion Film. En la primera part d’aquest projecte s’ha investigat l’Advertainment, el Fashion Film i el muntatge ... -
Diseño y producción de personajes 3D: ambientados en un universo steampunk victoriano distopico
(2019)Aquest document presentarà La creació de set models 3D preparats per a un videojoc doble A de PC. La proposta estètica es basa en la moda steampunk, basant-se específicament en una societat britànica ... -
Videojuegos y trastorno del espectro autista: estudio sobre las preferencias y hábitos de adolescentes con trastorno del espectro autista en relación a los videojuegos
(2019)En este trabajo, se realiza una investigación sobre los hábitos y opiniones que tienen los adolescentes con TEA con escolarización normalizada respecto a los videojuegos comparado con un grupo de control ... -
Artivisme fotogràfic: la representació femenina en els mitjans publicitaris
(2019)Situat en una realitat on hi ha desigualtat de gènere i una creixent presència dels mitjans de comunicació i les expressions artístiques en tots els àmbits possibles, per tant també en la creació ... -
Conoce APP: desenvolupament d'un projecte multiplataforma enfocat a potenciar la visibilitat dels negocis i patrimoni de les poblacions catalanes
(2019)ConoceApp és una aplicació disponible per a dispositius mòbils on l'usuari pot accedir a informació de diverses poblacions. De cadascuna es poden consultar els negocis, patrimoni, ofertes i esdeveniments. ... -
Resiliencia: a la fotografía narrativa a través de un fotolibro sobre personas refugiadas
(2019)Resiliencia: la fotografia narrativa a través d'un fotollibre sobre persones refugiades és un projecte que estudia la crisi dels refugiats i com són representats, la fotografia social i narrativa i ... -
Sensacionalisme als mitjans: el cas del nen Gabriel
(2019)El present treball busca realitzar un estudi i anàlisi sobre l’aparició del sensacionalisme i l’espectacularització dels fets noticiosos en televisió. Per fer-ho, es realitza un estudi de cas concret ... -
Marejol: Direcció d’una campanya de Branded Content
(2019)Aquest projecte dissenya una campanya de branded content per La Brava Beer, una marca de cervesa nascuda a la Costa Brava. L’estudi realitzat recau en els canvis que ha patit la comunicació comercial ... -
Creación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circo
(2019)Aquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la presentació d’una ...