Browsing Escola Superior Politècnica by Issue Date
Now showing items 1-20 of 863
-
Disseny d’un metavideojoc tycoon basat en els E-Sports: Història i evolució dels E-Sports i dels centres lúdics de videojocs
(2018)L’objectiu d’aquest projecte consisteix en el disseny i la realització del Game Design Document (GDD) d’un videojoc d’ordinador basat en una temàtica actualment inexistent: la gestió empresarial d’un ... -
Aplicacions Mòbils
(2018)El projecte té dues parts, a la primera es fa un repàs del món de les aplicacions mòbils, explorant els diferents sistemes i els diferents entorns de desenvolupament, amb l’objectiu d’escollir-ne un per ... -
Analysis multisensor data on cervical injuries
(2018)Study of the data from 27 users, eleven of them with a cervical fracture, extracted from thermographic frames, electroencephalographic waves and inertial biomechanics mobility angels, to detect patterns ... -
Proposta, disseny i desenvolupament d'una pràctica de laboratori de robòtica.
(2018)Aquest projecte neix de la inquietud de voler ampliar en els coneixements de robòtica apresos a l’aula. L’objectiu principal és transmetre aquesta inquietud als futurs estudiants del grau d’enginyeria ... -
Ideació i disseny d'un Wargame amb mecàniques d'estil Eurogame
(2018)En aquest treball de fi de grau es realitza el disseny d'un joc de taula wargame amb esdeveniments in-game i un sistema de mapa modular, la temàtica del qual serà La Batalla de Navas de Tolosa acompanyada ... -
Creació d'un sonotip per al Cinema Capri: aproximació teòrico-experimental a les capacitats connotatives del so
(2018)Aquest projecte utilitza la música i el seu poder connotatiu per a poder dissenyar per al cinema Capri una estratègia d’Audio Branding: un Sonotip, una peça musical de sis segons de durada. A través ... -
Conscienciar a través d'històries: creació d'un anunci de sensibilització sobre la síndrome d'Asperger
(2018)El present treball consisteix a dur a terme un anunci de sensibilització sobre la síndrome d'Asperger a partir del recurs de l'storytelling (narració d'històries), la finalitat del qual és evitar la ... -
Experimentació amb BCI (Brain Computer Interface)
(2018)Aquest projecte aprofundeix en l’estudi del BCI (Brain Computer Interface), implementant un exemple d’ús enfocat en la transformació d’una ona cerebral en un moviment mecànic. La motivació de la ... -
The art of contrast
(2018)“The Art of Contrast” és un projecte fotogràfic que té com a objectiu determinar quina component afecta més en una fotografia: el color o la composició. S’han desenvolupat tres sèries de quinze ... -
Diseño sonoro del cortometraje "Sala de espera"
(2018)En el siguiente trabajo se documenta el desarrollo y diseño de sonido del producto audiovisual Sala de espera, el cual se divide en tres fases. La primera de ellas es la preproducción, donde se expone ... -
Realització de la preproducció, producció i postproducció d'un videoclip
(2018)Aquest projecte mostra el cicle tancat del procés de realització d’un videoclip a partir de la cançó For Sale, cedida pel DJ Abel Purroy i mesclada i masteritzada per Pol Martínez. En ordre d’execució, ... -
Creació automatitzada de honeynets
(2018)Aquest projecte s’ha realitzat per a aportar una nova eina contra les amenaces en la xarxa, cada vegada més freqüents, ajudant en la distracció i recopilació d’informació a través de HoneyNets. El ... -
Postproducció, mescla i mastering d'un tema de música electrònica
(2018)Aquest treball se centra en la postproducció, la mescla i el mastering d’un tema de música electrònica. Es vol crear un producte que reflecteixi uns valors determinats, que no sigui només un treball, ... -
Creació d’una peça musical per una banda virtual a partir de la hibridació de tres gèneres musicals
(2018)Aquest treball té el principal objectiu de demostrar que tres gèneres musicals allunyats a nivell històric, cultural i en recursos musicals poden conviure en una sola peça musical, essent tots tres ... -
Estudi i aplicació del robot mòbil TurtleBot3 Burger
(2018)En aquesta memòria es pot contemplar un estudi, amb la finalitat de conèixer quin és l'entorn amb el qual treballa el robot mòbil TurtleBot3 Burger, dur a terme la posada en marxa d'aquest, és a dir, ... -
Representació de trastorns mentals en un entorn 3D
(2018)En aquest treball s’estudien els símptomes de tres trastorns mentals diferents: l’ansietat, la depressió i l’esquizofrènia, i es relacionen amb moviments artístics. Tot plegat per poder produir un entorn ... -
Análisis y visualización de un repositorio multicultural: estudio de los contenidos de las diferentes versiones lingüísticas de Wikipedia
(2018)Aquest projecte pretén contribuir a la millora continua de l’enciclopèdia online més gran del mon aportant un estudi del seu contingut, el qual s’extreu de la plataforma que li dóna suport. Aquest ... -
Realización de la banda sonora de un cortometraje de cine mudo
(2018)Este se proyecto se basa en estudiar cómo afecta la presencia del sonido en una producción audiovisual. Analizando la diferencia entre el visionado de un cortometraje de cine mudo y el mismo cortometraje ... -
Geolocalización del día a día
(2018)El projecte es divideix en dues parts: la primera s’enfoca sobre la investigació de la geolocalització. Una vegada aclarit aquest concepte, es procedeix a enumerar i a exposar algunes de les eines més ... -
Entre teles: creació i desenvolupament d’un documental interactiu sobre les fàbriques tèxtils de Mataró
(2018)Aquest treball recull la història de la indústria tèxtil de Mataró través d’un documental interactiu. Per aconseguir-ho s’ha desenvolupat una web prototip amb varis elements multimèdia per il·lustrar ...