Comunicació i automobilisme "El nuevo parque automovilístico"
Autor/a
Data de publicació
2014Tipus de document
Bachelor thesis
Llengua
Català
Matèries i paraules clau
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Producció audiovisual
Audio-visual materials
Audiovisuals
Publicat per
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
Mitjançant el títol de Comunicació i automobilisme, s’ha confeccionat una peça
audiovisual que fusiona dos generes audiovisuals, per una banda, el reportatge amb un
caràcter informatiu, objectiu, d’interès generalitzat i d’actualitat. D’altra banda, el
documental, amb un estil dinàmic, lliure i subjectiu. A priori, es pretenia centrar especial
atenció en la innovadora tecnologia de conducció automatitzada a través de marques i
empreses desenvolupadores. Però, fruït de l’hermetisme experimentat per part del sector,
s’ha hagut de desviar, lleugerament, l’atenció a un contingut més generalitzat, ara bé, sense
perdre les premisses d’exclusivitat, primícia i tecnologia.
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Open Access

