Redisseny d'imatge corporativa i videografisme d'una TV local
Autor/a
Fecha de publicación
2009Tipo de documento
Master thesis (pre-Bologna period)
Lengua
Catalán
Materias y palabras clave
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Arts gràfiques
Television-Trademarks
Corporate image-Audio-visual aids
Grafisme televisiu
Televisió local--Marques de fàbrica
Imatge corporativa--Mitjans audiovisuals
Publicado por
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
L‟objectiu principal a assolir mitjançant la feina desenvolupada en aquest projecte és l‟ investigació, l‟entrenament i la pràctica del grafisme televisiu, dintre de la rama més coneguda en el món audiovisual amb l‟anglicisme „Motion Graphics’.
Aquest objectiu s‟assoleix mitjançant la renovació de la imatge corporativa i videogràfica d‟una televisió local en procés de decaïment, en aquest cas Televisió de Mataró, realitzant un nou logosímbol televisiu i manual d‟us d‟imatge corporativa i creant un nou identificatiu de canal a mode de demostració. Les eines utilitzades han sigut Adobe Photoshop CS3, Adobe After Effects CS3, Adobe Premiere Pro CS4 i el plugin extern Trapcode Particular entre d‟altres.
El resultat final porta darrera un seguit de documentació cedida per Televisió de Mataró i un recolzament per part del Estudi de Motion Graphics barceloní “Cómodo Screen”, que garanteixen un ajustament basat en paràmetres reals en la creació d‟aquesta mena de projectes.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Open Access