"Rec.0 Experimental Stores", a new concept of retailing
Autor/a
Data de publicació
2014Tipus de document
Bachelor thesis
Llengua
Anglès
Matèries i paraules clau
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Producció audiovisual
Audio-visual materials
Audiovisuals
Publicat per
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
This project has as objective get that people know about the event “Rec.0 Experimental Stores”. It is an event of fashion and of culture performed by the company “RecStores S.L.” in the Rec neighbourhood in Igualada. The reportage has three parts: introduction, development and ending. In it, it speaks about “Rec.0” and “Rec.08”, the last edition done,and it communicates the conclusions and the opinions about it. It has achieved, through of company members and witnesses, give the necessary information to know what this event
is and show the maximum possible of images because the people can fully understand that
it is and they can decide to come.
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Open Access

