Recursos audiovisuals com a suport a la semipresencialitat
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2013Tipus de document
Bachelor thesis
Llengua
Català
Matèries i paraules clau
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
Blended learning--Study and teaching--Audio-visuals aids
Semipresencialitat
Aprenentatge mixt--Ensenyament--Mitjans audiovisual
Publicat per
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
La digitalització de la societat i la penetració de nous dispositius – contínuament
connectats a Internet – estan canviant els hàbits de les persones. Aquesta evolució és també molt visible en l’àmbit de l’educació. Els alumnes, molt familiaritzats amb els nous
dispositius digitals, estan oberts a l’exploració de noves tecnologies per a millorar els mètodes educatius. Els professors, però, degut a la denominada fractura digital, tenen dificultats per a traslladar tot el seu coneixement educatiu a través de noves eines. Aquest treball ha dissenyat un procés, juntament amb la creació d’unes eines, que es posen a la
disposició del professorat per a que puguin traslladar tot el seu coneixement docent de la forma més eficient als alumnes, explotant les noves vies tecnològiques que la
semipresencialitat ofereix.
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Open Access

